جاده


nedaieshabnam

جاده

شعر بلندي است

وقتي من با قدم هاي تو قدم مي زنم

اما

جاده همين جاده لاغر

ادم را كوچك مي كند

كوچك را نقطه

نقطه را هيچ

باور نمي كني؟

برو!

 

 

،


راستی ثانیه ها نامردند؛

گفته بودند که بر می گردند؛

برنگشتند و پس از رفتنشان؛

بی جهت عقربه ها می گردند ...

 



نظرات شما عزیزان:

علی ق
ساعت22:10---12 تير 1391
چه شعر قشنگی از خودت بود؟

قابل تفکر بود
پاسخ:نه از خودم نيست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 9 تير 1391برچسب:,| ساعت 19:15| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت