خدا


nedaieshabnam

خدا عاشق که میشه؛ همه چراغ هارو خاموش می کنه، جز چند تا شمع؛ و شروع می کنه به شعرسرایی و شعرخوانی؛ اون وقت اگه به آسمون نگاه کنی؛ غزل های خدا بهت چشمک می زنند؛ و شاه بیت غزل هاش هم که همیشه، ماهه ...

 

506141_4SXv5RrP.jpg



نظرات شما عزیزان:

gus pike
ساعت13:45---17 شهريور 1391
خیلی از این پستت خوشم اومد یه جورایی منو می بره به ملکوت

baran
ساعت9:28---8 شهريور 1391
سلام عزیزم خوشحال میشم لینکم کنی.بای

Mr.Saeed
ساعت4:00---5 شهريور 1391
آل پاچینو:
وقتی بچه بودم،دعا میکردم که خدا به من دوچرخه بده،بعد فهمیدم که تخصص خدا در دادن چیزهای دیگه س،بخاطر همین یه دوچرخه دزدیدم و از خدا تقاضا کردم که منو ببخشه!!!


mehran
ساعت21:22---1 شهريور 1391
خدایا بفهمان که بی تو چه میشوم اما نشانم نده!!
خدایا هم بفهمان وهم نشانم بده
که با تو چه خواهم شد!!!


محسن(تنهاي شب)
ساعت6:48---31 مرداد 1391
زندگی هنگامه فریادهاست ......... سرگذشت درگذشت یادهاست ........ زندگی تکرار جان فرسودن است............ رنج ما تاوان انسان بودن است



Mr.Saeed
ساعت2:04---31 مرداد 1391
از دختر بودنت خوشحال باش، حداقل چند نفری شده به دروغ دوستت دارند
مرد بودن حتی از این دروغ ها هم ندارد


Mr.Saeed
ساعت2:02---31 مرداد 1391
دلم برایت تنگ است!!
نمی دانم عشق تو بزرگ شده،
یا دل من آب رفته!!
فقط می دانم دیگر اندازه ات نیست...


رز
ساعت23:57---30 مرداد 1391
سلام آجی گلم.
مرسی از لطفت..
راستی ،نمیدونم چرا این چند روزه نظرات کل وبلاگ های لوکس بلاگ خرابه..نمیتونم به هیشکی نظر بدم!! خیلی دوست دارم آجی جوووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 21:2| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت