friend


nedaieshabnam

the one who builds a palace inside the heart

is lover

but the one who gives the heart as a palace

is friend



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:17---6 آذر 1391
برایم دعا کن!
اجابتش مهم نیست!
نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی...


نجمه
ساعت9:13---11 آبان 1391
مهربانيت را به دستي ببخش ؛ که مي داني با او خواهي ماند ....

وگرنه حسرتي مي گذاري بر دلي که دوستت دارد ... !!!


mehran
ساعت12:39---8 آبان 1391
so nice
پاسخ:tnx


دخترآریایی
ساعت17:49---2 آبان 1391
درود
امید وارم همیشه موفق باشی


asal khanom
ساعت20:30---1 آبان 1391
slm azizam halam behtare say mikonam betonam khateratamo benvisam

ali
ساعت22:52---29 مهر 1391
سلام/قشنگ بود/نیستی؟/انشاا... موفق باشی/یاعلی
پاسخ:اين روزا سرم شلوغه ..... شرمنده داداش علي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 مهر 1391برچسب:,| ساعت 15:25| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت