رگبارسكوت


nedaieshabnam

مي نشينم پاي ديوار سكوت

                         تا شوم مدفون در اوار سكوت

مي خراشد پاي احساس مرا

                         نيش زهرالود خار سكوت

 

Montakhab12 097 تصاویر رمانتیک بسیار زیبا


 

 

دل منتظر و چشم به راه است بيا

روز من و دل هر دو سياه است بيا

ديدار شكستگان و وصل ياران

در مذهب تو گرچه گناه است بيا

Montakhab12 077 تصاویر رمانتیک بسیار زیبا

 

 


تو كيستي كه من اينگونه بي تو بي تابم؟

شب از هجوم خيالت نمي برد خوابم

 

Montakhab12 093 تصاویر رمانتیک بسیار زیبا


 

 

خداوند در جهاني كه در ان به سر برده و در همه جا و در درون توست......

Montakhab12 091 تصاویر رمانتیک بسیار زیبا


      اي نسيم سحر ارامگه يار كجاست؟

                         منزل ان مه عاشق كش عيار كجاست؟

 

 

Montakhab12 084 تصاویر رمانتیک بسیار زیبا


وقتي نسيم صبحگاهان - مست -

گل هاي باغ گيسوانت را

افشاند و

        پرپر كرد و

                پرپر كرد و

                         پرپر كرد

بر روي پيشاني.

من نيز در ائينه چشم تو مي ديدم

پرواز روحم را

               در افاق پريشاني . . .

  

Montakhab12 082 تصاویر رمانتیک بسیار زیبا

 



نظرات شما عزیزان:

مرتضا
ساعت16:32---23 تير 1391
سلام مطالبتون عالیه
فقط اگه میتونید قالب رو عوض کنید اخه نوشته درست تو قالب نیست
ممنون
با نظرات خود ما را در وبلاگ سازی همیاری کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 20:6| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت