مادر


nedaieshabnam

کاش هفت ساله بودم

 

روی نیمکت چوبی می نشستم

 

مداد سوسماری در دست

 

باصدای تو دیکته می نوشتم

 

 

تو می گفتی بنویس دلتنگی

من آن را اشتباه می نوشتم

اخمی بر چهره می نشاندی و من

به جبران دلتنگی ها هزار بار می نوشتم مادر



نظرات شما عزیزان:

gus pike
ساعت17:59---16 شهريور 1391
سلام

خیلی قشنگ بود . منو برد به کودکی هایم به روزایی که کنار مادرم می نشستم و مادر در حین این که سبزی پاک می کرد به من دیکته می گفت........
من هم به موقع میام و آرشیوت رو می خونم .
مرسی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 18:58| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت