سرنوشت


nedaieshabnam

وقتی چترت خداست بگذارباران سرنوشت هرقدرمیخواهد ببارد

 

http://www.pichak.net/blogcod/zibasazi/07/image/259.jpg



نظرات شما عزیزان:

دنیا
ساعت14:54---28 تير 1391
ای بنده توسخت بی وفایی/ازلطف به سوی ما نیایی/هردم که تورا دهم دردی/نالان شوی وبه سویم ایی/هردم که تورادهم شفایی/یاغی شوی ودگرنیایی

ali
ساعت8:45---17 تير 1391
salam 2ste khobam webeto didam bahal minivisi . ax haye webetam ghashange . age khasti ma ro ba esme :1
برترین ها اینجا هستند

link kon bad behem khabar bede belinkamet
mamnon


نگین
ساعت23:57---16 تير 1391
سلام نفس
تولینکی فدات
خیلی وقته


جوجو
ساعت11:01---14 تير 1391
سلام نداجون خوبی....وب بسیار بسیار بسیار عالی داری عزیزم....ولی چرا وقتی برای من نظر گذاشته بودی اسمتو نجمه نوشته بودی؟؟؟؟نداجون....من تو لوکس بلاگم یه دونه وبلاگ دارم خوشحال میشم بیای و نظرتو درموردش بگی....هراشکالی داشتم لطفا بگواینم آدرسش

www.behdashtsalamat.loxblog.com

دوست دارمسلام خوبم ممنون من و خواهرم باهم اين وبلاگ و داريم اسم اون نجمه است


عمو لنگ دراز..الياس
ساعت15:36---13 تير 1391
سلام.با اينكه وبلاگيت تازه كاره ولي پر محتوا و زيباست.خوشحالم از ديدن مطالبت دخترم.اگر قابل بدوني مهمان هميشه وبلاگت خواهم بود
پاسخ:سلام خوش حال ميشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,| ساعت 10:28| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت