دنيا


nedaieshabnam

 

اگر زشت و اگر زيبا

اگر دون و اگر والا

من اين دنياي فاني را

هزاران بار از آن دنياي باقي دوست تر دارم .

 

 



نظرات شما عزیزان:

nini
ساعت12:13---8 مرداد 1391
لینک شدی بااسم نی نی منولینک کن

تنها درخت جزیره
ساعت10:43---24 تير 1391
سلام
دوست گلم
ممنون که من رو قابل دونستی
وب زیبا جذاب باحالی داری .مطالب عاشقانه وزیبایی داری.
درضم اهنگ وبت خیلی زیباست وباحاله
وبت رو لینک کردم بازم میام فعلا بای تا سلامی دیگر


mahnaAz
ساعت23:25---16 تير 1391
azize delam merci ke behem sar zadi.. mamnun. manam alan linkidamet nanasam... bazam biya pisham.

mahnaz
ساعت22:05---15 تير 1391
azizam vebe khoshgeli dashtiii. be vebe man va shahzadam ham ye sar bezan. faghat nazar yadet nareha nanasam. age doos dashti linkam kon va behem khabar bede ta manam u ro link konam.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:,| ساعت 11:9| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت