كلبه


nedaieshabnam

خدايامن دركلبه  ي فقيرانه خودچيزي دارم

كه تودرعرش كبريايي خودنداري

من چون تويي دارم

وتوچون خودنداري ....

 

 

http://www.ghandoon.ir/uploads/images/2011/04/god.jpg



نظرات شما عزیزان:

محمد امین
ساعت11:45---11 مرداد 1391
این جمله رو امام سجاد گفته
واقعا زیبا و بی نظیره


mehran
ساعت16:16---24 تير 1391
سلام ممنون که به وبم سرزدی ونظر دادی
وب خیلی قشنگی داری
مخصوصا شبنم هاش خیلی قشنگه
خوشحال میشم لینکم کنی
ودوباره هم بهم سربزنی
پیروزباشی


Nsm2
ساعت19:38---23 تير 1391
سلام ندا خانم . ممنون که بهم سر زدی . وب تو هم زیباست . بازم بهم سر بزن . لینکم کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم .
آرزوم آرزوهای یواشکیته .


مرتضی
ساعت11:53---23 تير 1391
سلام نداجون نظرتو تو وبلاگم خوندم اگه میخوای لینگ شی لینک منو تو وبلاگت بذار بعدفرمه تبادل لینک رو تو وبلاگم پر کن تاتو وبلاگم لینک شی...

محسن(تنهاي شب)
ساعت12:37---20 تير 1391
سلام
واقعا از قلب وبتون خيلي خوشم مياد
افرين به حس سليقتون
مرسي
منتظر حضور گرمتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 تير 1391برچسب:,| ساعت 11:24| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت