صدا


nedaieshabnam

 

صدا كن مرا

صداي تو خوب است

بيا تا برايت بگويم چه اندازه تنهايي من بزرگ است...

 



نظرات شما عزیزان:

Nsm2
ساعت12:48---20 مرداد 1391
سلام عزیزم اومدم بازم بهم سر بزن

Mostafa
ساعت22:32---16 مرداد 1391
من از نهایت تنهایی حرف میزنم

و از نهایت بی کسی

اگر به خانه من آمدی

برای من ای مهربان چراغ بیار

و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم


محمد امین
ساعت12:20---16 مرداد 1391
سلام
واسه مطلب بالایی خواستم نظر بدم و نشد
خیلی قشنگ بود
این مطلبم خوندم جالب بود
مرسی


Mostafa
ساعت1:26---16 مرداد 1391
سلام دوست عزیز ممنون از این که سر زدی من شما را با افتخار لینک کردم بازم بم سر بزن

roz
ساعت0:54---16 مرداد 1391
عشق مثل آبه،ميتوني توي دستات قايمش كني اما آخرش يه روز دستتو وا ميكني ميبيني نيست، قطره قطره جكيده بي آنكه بفهمي فقط احساس ميكني كمي دستات نمناكند،اين همون رطوبت خاطره هاست كه برجاي مونده.

عزیزم وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن!مرسی


جامانده...
ساعت19:58---15 مرداد 1391
سلام عزیزدلم....مرسی...مطلبات واقعاقشنگه...یاعلی

mehran
ساعت17:27---15 مرداد 1391
سلام ممنون سرزدی
ما اومدیم حالا بگو تنهاییت چقد بزرگه


طراوت
ساعت16:46---15 مرداد 1391
سلام دوست عزیز... مطالب جالبی بود
واقعا ممنون ... بازم بما سر بزن...


ماریا
ساعت14:46---15 مرداد 1391
شده ام معادله چندمجهولي
اين روزها،هيچ كس
ازهيچ راهي..
مرا نمي فهمد..!؟

ماریا
ساعت14:44---15 مرداد 1391
سلام عزیزم
نمیدونم چرا نمیتونم تو مطلب بالایی نظر بذارم


sima
ساعت14:31---15 مرداد 1391
بــﮧ سـیـــم آخــــر ..
ســـآز مـــی زنـــــم امـشـَــب
بــــﮧ کـــوری چـشـــم دنیــــا
کــــﮧ ســــــآز مـخـــآلــف می زنــَــد
بـــآ مــَـن !!


(آپم بهم سر بزن)[گل]


محسن (تنهای شب)
ساعت12:03---15 مرداد 1391
الهی! در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد، ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقائق برسد ...



سلام ابجیه گلم

آپت عالی بود

خیلی خوش سلیقه و با استعداد هستی

پاسخ:ممنون كه قابل دونستي و سر زدي نظر لطفته


علی محمدی
ساعت19:27---14 مرداد 1391
سلام دوست من
از مطلبتون استفاده کردم اگه تونستی یه سر بزن به وبلاگمون خوشحال میشم نظرتون را بدونم


marya
ساعت11:31---13 مرداد 1391
سیلام گلم
خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم مطالبم رو خوندی
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 18:37| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت