nedaieshabnam

شیشه ای میشکند یک نفر میپرسد که چرا شیشه شکست؟
آن یکی میگوید شاید این رفع بلاست!
دل من سخت شکست!
هیچ کس هیچ نگفت!
غصه ام را نشنید!
از خودم میپرسم ارزش قلب من از شیشه یک پنجره هم کمتر بود؟!!!



نظرات شما عزیزان:

تنها درخت جزیره
ساعت10:36---23 مرداد 1391
دل خوشی

مگو با تو خوشم نه این چنین نیست

دلم غم دارد بر دل مرهمی نیست

تو گفتی آن چنان از عشق و مستی

که خود را دیده ام مالک بر هستی

بگفتی با تو میمانم کجایی

بگفتی سر برُم از بی وفایی

نشد روزی نبینم رویه ماهت

دلم غم دارد از روی سیاهت

تمامش میکنم من زیره باران



جامانده...
ساعت13:37---20 مرداد 1391
دیگر یتیم های علی بی پدر شدند

گویا دوباره خسته و بی بال و پر شدند

چشمم به حال و روز دلم گریه می کند

دیگر تمام ثانیه ها بی ثمر شدند



آری تمام گریه کنان غم علی



هم ناله با ستاره و شمس و قمر شدند

امشب تمام خانه عزادار زینب است

بی تاب رد خون دلی روی سر شدند

تابوت نیمه جان کسی نیمه های شب

دلها مقیم روضه ی دیوار و در شدند

گویا دوباره خاطره ها زنده می شود

حتماً دوباره دخترکان خون جگر شدند

از روضه ای که قافیه اش دود و آتش است

چشمان بی قرار سماوات تر شدند


جامانده...
ساعت13:33---20 مرداد 1391
ممنون نداجان بخاطرتوجه وتمام نظرای قشنگت...

محسن (تنهای شب)
ساعت13:47---19 مرداد 1391
دستمال کاغذی به اشک گفت: قطره قطره ات طلاست! یک کم از طلای خود حراج میکنی؟ عاشقم!... با من ازدواج میکنی؟! اشک گفت:ازدواج اشک و دستمال کاغذی؟ تو چقدر ساده ای؛خوش خیال کاغذی! توی ازدواج ما تو مچاله میشوی! چرک میشوی و تکه ای زباله میشوی! پس برو و بی خیال باش،...عاشقی کجاست؟ تو فقط دستمال باش! دستمال کاغذی دلش شکست،گوشه ای کنار جعبه اش نشست! گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد در تن سپید و نازکش دوید خون درد! آخرش دستمال کاغذی مچاله شد مثل تکه ای زباله شد! او ولی شبیه دیگران نشد چرک و زشت مثل این و آن نشد رفت اگرچه توی سطل آشغال؛ پاک بود و عاشق و زلال! او با تمام دستمال های کاغذی فرق داشت! چونکه در دلش خودش ، دانه های اشک کاشت...



سلام به ابجیه گلم

پاسخ:عليك سلام


جامانده...
ساعت11:19---19 مرداد 1391
نداجان اگه ماهم واقعابخوایم وتواعمالمون دقت کنیم مطمئن باش دستمونومیگیرن...
پاسخ:درسته حق با توست


mehran
ساعت21:32---18 مرداد 1391
ارزش قلب شما که خیلی بالاست اینم تقدیم شما

بنده ای به خدا گفت:

اگرسرنوشت مرا تو نوشته ای چرا دعا کنم ؟

خدا گفت:

شاید نوشته باشم هر چه دعا کند.
پاسخ:بسيار زيبا بود ممنون


sima
ساعت18:48---18 مرداد 1391
نمي دانم چرا واژه هايم سرد شده اند

در پس تاريکي شب بي معنا شده اند

نمي دانم چرا کلامم تلخ است

زير اسمان شب بي رنگ است

نمي دانم چرا هستي ام مي رود بر باد

خاطره هاي خوبم مي رود از ياد

( حتما بهم سر بزنید موضوع آپم مهمه)


abolfazl
ساعت16:00---18 مرداد 1391
سلام وبلاگت حرف نداره ندا جون
عالیه عالی
به ولاگ من سر بزن
من لینکت کردم تو هم لطف کن لینکم کن
راستی من یه سایت می خوام بزنم دو نفره باشه یه دختر یه پسر اینجوری بازدید کننده ها دو برابر میشه
از سلیقه تو خوشم اومده
اگه دوس داشتی بهم خبر بده
ممنون عزیز


جامانده...
ساعت11:50---18 مرداد 1391
مرررررررررررسسسسسسسسسسسی عزیزم که به حرفم گوش دادی....التماس دعا...یاعلی

محسن(تنهاي شب)
ساعت6:45---18 مرداد 1391
دوستان پاک چوبهای خیسی هستند که با آتش زندگی نه میسوزند و نه خاکستر می شوند ...


سلام اجيه گلم
مناجات قشنگيه پست اخريت
حس خوبي به ادم ميده
وبت تکه
مرسي از حضورت اجي


رز
ساعت16:11---16 مرداد 1391
مرررررررسی گلم! با افتخار لینک شدی!! مطالب جدیدتم واقعا فوق العاده بود!!خیلیییی دووووووستت دااااااارم!بازم بهم سربزنیا ،یادت نره فداتشم!

Rahman
ساعت7:34---15 مرداد 1391
باور نمیکنم ولی انگار غرور من شکست
اگه دلت میخواد بری اصرار من بی فایدست


امیر مهدی بی نشان
ساعت1:28---15 مرداد 1391


مدتهاست مجازی میخندیم ...!!!
مجازی شادیم ...!!!
مجازی عاشق میشیم...!!!
مجازی همدیگه رو دلداری میدیم...!!!
امــــــا ...
واقعی تنهاییم!
واقعی درد میکشیم!
واقعی از عشقهای مجازی لطمه میبینیم


امیر مهدی بی نشان
ساعت1:28---15 مرداد 1391
سر به هوا نیستم، اما همیشه چشم به آسمان دارم.

حال عجیبیست دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 18:52| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت