امشب


nedaieshabnam

 

 از خانه بيرون مي زنم اما كجا امشب

شايد تو مي خواهي مرا در كوچه ها امشب

پشت ستون سايه ها روي درخت شب

مي جويم اما نيستي در هيچ جا امشب

مي دانم ابري نيست اما نميدانم

بيهوده مي گردم به دنبالت چرا امشب؟

هرشب تو را بي جست و جو مي يافتم اما 

نگذاشت بي خوابي بدست ارم تو را امشب

0



نظرات شما عزیزان:

امیر مهدی بی نشان
ساعت2:36---21 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود. دوست داشتی به منم سر بزن.آپ کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 1:41| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت