nedaieshabnam

پست ثابت

 

سلام به همه ي دوستان عزيز

تصميم گرفتم كه يه تكوني به وبلاگم بدم تا از اين يكنواختي دربياد

از اين به بعد خاطره  واستون ميذارم با عنوان هاي: خاطرات من و خاطرات من در چت روم

راستي بهتون بگم كه چت كردن رو ترك كردم چيز مزخرفيه

اينا رو ميگم تا عبرت بگيريد و بفهميد كه جاي خوبي نيست نريد

 



نظرات شما عزیزان:

جامانده
ساعت13:24---21 شهريور 1393
یا صاحب الزمان

بیمار می شوم که پرستاری ام کنی
خود را زمین زدم که هواداریم کنی
گوشم پر از نصیحت و حرف است ای رفیق
من آمادم که رفع گرفتاریم کنی
گفتی تو سنگدل شده ای خب شدم ولی
نزد تو آمدم که قلم کاریم کنی
اصلا مرا به چوب ادب بستنت چه بود ؟
اصلا که گفته بود فلک کاریم کنی ؟
نانی ز من بگیری و نانی دگر دهی
بر تو نیامده که دل آزاریم کنی
رودست خوردم از همه حتی زدست خویش
کی خواستم که کاسب بازاریم کنی ؟
فریادم از قلیلی آب و طعام نیست
من جار می زنم که شبی جاری ام کنی
با من دوباره قصه شاه و گدا نخوان
حیف است صرف قصه تکراریم کنی
من اختیار خویش به دست تو داده ام
حیف است وقف آتش اجباری ام کنی
فردا بیا و نامه ما را به آب ده
ز آن بیشتر که مجرم طوماری ام کنی
اوقات خویش ز ناله ام اعلام می شوند
وقتش رسیده ساعت دیواری ام کنی
دعوای ما به قوت خود باقی است و باز
من بر همان سرم که سحر یاری ام کنی


محمد عرفان
ساعت13:51---5 آذر 1392
سلامتی کرمانی‌های عزیز
پاسخ: مرسی.....من کرمانی ام ولی شما از کجا میدونی؟!!!!!!!


mahdi
ساعت11:28---19 شهريور 1392
سلام اگه موافق به تبادل لینکی تو نظرات بزار

www.faz2funn.ir


mahdi
ساعت12:13---18 شهريور 1392
سلام وبلاگم قشنگه اگه موافقی تبادل لینک کنیم

www.faz2funn.ir

اگه موافقی نظر بزار تو سایتم
پاسخ: !!!!!!!


pouyan
ساعت2:35---24 مرداد 1392
سلام پویانم ، رها یوزفول .

نگفتی با چه اسمی لینکت کنماااا
پاسخ: با اسم وبلاگم


pouyan
ساعت6:41---23 مرداد 1392
البته هدف از چت کردن اونو به درد بخور یا نخور میکنه هاااااااااااااااااا .

تبادل لینکم میکنییییییییییییم ادرس وبمون که هست خواستی بخبر من را
پاسخ: فرمایش شما متین......ولی این روزا تو اگه نیتت خوب باشه طرف نیت دیگه ای دارههههههه...تجربه ثابت کرده....من هدف های بدی نداشتم ولی چیزای خوبی نصیبم نشد...!


حسین
ساعت0:20---20 مرداد 1392
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
پاسخ: میخوام صد ساااااااااااااال کسی منو دوست نداشته باشه


محدثه
ساعت14:54---1 تير 1392
سلام وب خیلی خوبی داری به منم یه سری بزن ممنون می شم راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
بـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــای


پارسا
ساعت23:08---16 ارديبهشت 1392
وقتے בωـتاטּ تــــ♥ـــو
בر בωــتاטּ مــטּ باشــב
בωـﭞ را میبـــازم
פـتے اگر تـمـام פـڪم هـاے בل♡
בر בωـﭞ من باشـב . . .


miss life
ساعت21:39---25 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم بیای وبم و داستان واقعی خودمو بخونی

جامانده...
ساعت20:30---6 دی 1391


با سلام

همانطور که در جریان هستید مردم مسلمان میانمار سالهاست که مورد تبعیض ظالمانه و خشونت قرار دارند متاسفانه اخیرا موج خشونت وسیع علیه این مردم بی پناه منجر به کشته شدن صدها مسلمان بی گناه و آواره شدن صدها هزار نفر از این مردم مسلمان شده است

برای اینکه بتوانیم صدای این مردم بی پناه را به گوش جامعه جهانی رسانده و مانع خشونت بیشتر علیه ایشان باشیم دادخواستی به شرح لینک زیر تهیه شده است

http://www.ipetitions.com/petition/stop-violence-against-mus lim-minority-in-myanmar/

لطفا در راستای حمایت از این مردم مسلمان دادخواست را امضا نموده و برای تمامی دوستان و همکاران خود ارسال نمایید

با تشکر


navid
ساعت12:01---9 آذر 1391
سلام.وبت خیلیییییییییی عالیه به وب من هم سربزنی خوشحال میشم ...................................................منتظ

جامانده...
ساعت9:49---5 آذر 1391


این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند



می‌گویند:‏ نیامد نیامد ...



ای اهل حرم میر و علم‌دار نیامد‎ ...
پاسخ:مرسي


محمد
ساعت21:10---28 آبان 1391
سلام ندا جان
وبتون عالیه تبریک میگم

لینکتون کردم
موفق باشید


omid
ساعت23:49---18 آبان 1391
وب جالبی داری دوس داشتی به ما هم سر بزن




پاسخ:مرسي بهت سر زدم ولي نمي تونم واسه بلاگفا نظر بزارم شرمنده دوست عزيز


جامانده...
ساعت13:42---12 آبان 1391
چون نامه ي اعمال مرا پيچيدند
بردند به ميزان عمل سنجيدند
بيش از همه کس گناه ما بود ولي
آن را به محبت علي بخشيدند
براستى خداوند براى برادرم على (ع)فضائل بى‏ شمارى قرار داده است که اگر کسى یکى از آن فضایل را از روى اعتقاد و اعتراف بیان نماید، خداوند گناهان گذشته و آینده او را مى‏ بخشد.اگر کسى یکى از فضائل آن حضرت را بنویسد، تا هنگامى که آن نوشته باقى است، ملائکه براى او استغفار مى‏ کنند و اگر کسى یکى از فضائل آن حضرت را بشنود، خداوند همه گناهانى را که از راه گوش انجام داده است مى‏ بخشد، و اگر کسى به نوشته ‏اى درباره فضائل على (ع) نگاه کند، خداوند تمام گناهانى که از راه چشم کرده است مى‏پوشاند و از آن در مى‏ گذرد
هر کسى دوست دارد به علم و دانش آدم بنگرد و مقام تقوا و خودنگهدارى نوح رامشاهده نماید و بردبارى ابراهیم نظاره کندو به عبادت موسى پى ببردباید به على بن ابى طالب (ع) نظربیندازد.پیامبر(ص)


ali
ساعت15:44---10 آبان 1391
سلام خانم خوب ایرانی/اگه به وبم اومدی درباره اهنگ و پسته بسمت جامعه پیر نظر بده/یاعلی

Mostafa
ساعت15:01---5 آبان 1391


ماهرخ
ساعت15:23---3 آبان 1391
سلام وبلاگتو دیدم قشنگ بود شما هم از وبلاگ من دیدن کنید ونظر بدین اگه میخوای توزندگی موفق باشی عضو وبلاگم شو تا راست مطالب تازه بفرستم

دختری از جنس خاک
ساعت20:45---24 مهر 1391
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی
لینکت کردم ممنونم که لینکم کردی
یا علی


Rahman
ساعت14:29---24 مهر 1391
سلام
مطالبت خیلی عالیه...
دست گلت درد نکنه
ممنونتم که بهم سر میزنی
و ببخش که دیر به دیر میام سراغت....

نکند پا رو پا انداخته‌ای که پا رو پا انداخته‌ام
نکند سیگار می‌کشی که سیگار می‌کشم
نکند خیره به دیواری که خیره به دیوارم
نکند دلتنگم هستی که دلتنگت هستم!


عسل خانم
ساعت10:21---16 مهر 1391
azizam manam linket kardam

navid
ساعت2:48---3 مهر 1391
سلام وب جالبی داری موق باشی ب منم سر بزن اگــــــــــــــــــــــــه با تـــــــــــــــــبـــــــــــ ــــــادل لـــــــــــــــــــــیـــــــ ـــــــــنـــــــــــــــــــک موافقی منو با اسم \
پاسخ:ادرستو اشتباه وارد كردي دوست عزيز


koreakids
ساعت19:51---31 شهريور 1391
انجمن کریا کیدز افتتاح شد و مدیران فعال میپذیرد
http://koreakids.ir/


جامانده...
ساعت19:01---25 شهريور 1391
جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) اصفهان برگزار میکند

جشنواره غذا به نفع خانواده های تحت پوشش

بیست و هشتم لغایت 31 شهریور ماه نود و یک

اصفهان - میدان قدس(طوقچی) - روبروی ترمینال باغ قوشخانه - خانه جوان

اطلاعات بیشتر
09133004723

http://imamali-esf.blogfa.com/‪

http://mahallehasse.blogfa.com/


ali
ساعت14:13---25 شهريور 1391
سلام/عااااااااااااااااااالی ادامه بده/خوشم اومد/یاعلی

دیوونه حسین
ساعت20:29---24 شهريور 1391
سلام
اگه دوست دارید لینک تون کنم
وب دوست داشتنی داری به منم سربزن


یاحسیـــــــــــن


سید مهدی رضوی
ساعت1:18---23 شهريور 1391
سلام همسنگر عزیز ممنون که ما را مهمان لینک خود نمودید/ما هم با افتخار وب شما را در لینک خود قرار دادیم به امید همکاری بیشتر یا علی مدد


غروب
ساعت16:40---22 شهريور 1391
سلام
اگه دوس داشتی ما ار لینک کن من شما را لینک کردم
درضمن داستان خواهران خیلی قشنگ بود نگین خانم


جامانده...
ساعت20:06---21 شهريور 1391
خدایا!
بزرگی نعمت هایی که بخشیدی را به من بفهمان
تا کوچکی چیزهایی که به من ندادی زندگی را برایم تلخ نکند...

نگاهم رو به سمت تو، شبم آینه ی ماهه
دارم نزدیک تر میشم، یکم تا آسمون راهه
به دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالا
من این آرامش محض رو، به تو مدیونم این روزا
خدایا دوست دارم واسه هر چی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو میبندم که خوبی هاتو بشمارم
نمیتونم فقط می گم خدایا دوستت دارم
تو دیدی من خطا کردم ، دلم گم شد دعا کردم
کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم
تو حتی از خودم بهتر غریبی هامو میشناسی
نمیخوام چتر دنیا رو که تو،توی بارون احساسی...


Rahman
ساعت23:17---10 شهريور 1391

تلخیِ قهوه را باور نمی کنم

تو،

در هیچ فالی جا نمی شوی...!



غربت دستهای تو را، هر عابری چشیده است

بومی شده ای!

حالا، من غریبه ام...



آرش
ساعت14:36---9 شهريور 1391
سلام
قبلا شما برای تبادل لینک به وبلاگ من آمده بودید من شما را لینک کردم می توانید ببینید شما هم اگر مایلید من را لینک کنید


جامانده...
ساعت13:19---29 مرداد 1391
سلام گلم چراآپم عزیزم...

Mr.Saeed
ساعت4:18---27 مرداد 1391
سلام دوست عزیز.

خیلی خوبه که چت کردن رو ترک کردی!

چون من خودم 3 ساله معتادشم! نه کنکور نه چیزای دیگه نتونست ترکم بده! حالا که بیشتر چیزارو به خاطره چت از دست دادم این حرفارو میزنمپاسخ:ممنون


جامانده...
ساعت15:39---26 مرداد 1391

فکرنکن که فقط درودیوار خانه ی تو لرزید !
نه !
خشت خشت دل من هم لرزید !

وقتی دیدم زیر آوار مانده ای ....
یادت باشد عزیز !
حتی اگر خانه ات لرزیده باشد
اراده ی همچون کوه تو هرگز نلرزیده است !


آزمایش خداست....

پس صبـــور باش هم وطنم !
صبــــور باش سنگِ صبـــورِ ِ روزهای سخت !

دوباره تو را خواهیم ساخت وطن غیورمردان !
دوباره تو را خواهیم ساخت

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم
10صلوت وفاتحه هدیه به درگذشتگان زلزله


محسن(تنهاي شب)
ساعت17:00---25 مرداد 1391
ازآدم‌ها بگذر!
دلت را گنده ‌تر کن...
ناراحت این نباش که چرا جاده‌ی رفاقت با توهمیشه یکطرفه است ....
مهم نیست اگر همیشه یکطرفه ای ....
شاد باش که چیزی کم نگذاشته ‌ای و بدهکار خودت، رفاقتت و خدایت نیستی .....

سلام ابجيه گلم
وبت خيلي جالب و زيبا شده
به روي چشم هر وقت اومدم بهت سر ميزنم
باعث افتخاره



رز
ساعت16:15---25 مرداد 1391
عزیزم من که هر روز دارم بهت سر میزنم.. نیازی به گفتن نداره...

رز
ساعت17:02---23 مرداد 1391
آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی ...
آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی ...
چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را عاشقانه کردی


بهار
ساعت15:39---23 مرداد 1391
سلام عزیزم!
باشه لینکیدمت...
موفق باشی.
بازم میام پیشت.


محسن (تنهای شب)
ساعت4:46---23 مرداد 1391
سلام
بهت تبریک میگم
تحول بسیار جالبی تو وبت انجام دادی
افرین به شما ابجی
بسیار کار خوبی میکنی
خاطراتت جالبن


roz
ساعت18:30---22 مرداد 1391
نه نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,| ساعت 17:3| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت