nedaieshabnam

 

هرگاه صدای جدیدی سلام می کند؛  

تپش قلب می گیرم!  

من دیگر کشش خداحافظی ندارم؛  

مرا ببخش؛

که جواب سلامت را نمی دهم ...!



نظرات شما عزیزان:

محسن(تنهاي شب)
ساعت6:42---31 مرداد 1391
سلام
عالي بود


mehran
ساعت20:22---30 مرداد 1391
سلام ببخشید چندباراومدم نظربدم نمیشد
به که پیغام دهم ؟ به شباهنگ که شب مانده به راه ؟
یا به اندوه کلاغان سیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟
یا به مرغان نکو چیده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 18:43| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت