nedaieshabnam

وقتی وجود خدا "باورت" بشه ...

خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و "یاورت" میشه ...

 



نظرات شما عزیزان:

آفتاب نیمه شعبان
ساعت4:56---26 مهر 1391
سلام گلم..این قالبو نگه میدارم بخاطر گلم ندا دوست دارم

دختر چادری
ساعت15:05---30 شهريور 1391
سلام نداجون . ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدی و منو لینک کردی . خیلی خوشحال شدم . وبلاگ جالبی داری . موفق باشی . یاعلی
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________


amin
ساعت0:25---28 شهريور 1391


عشق یعنی شب نیایش با خدا




تا طلوع صبح دلتنگی دعاعشق یعنی آه دیگر پشت آه




سوز دل را پرکشاندن تا به ماه

عشق یعنی گریه های بی صدا




چشم خیس دختری دور از نگاه

عشق یعنی لحظه های انتظار




دل به فردا بستن و روز بهار

عشق یعنی بارش از دیده چو ابر بهر دیدار دوباره باز صبر

عشق یعنی بهترین حس نیاز




سوی تنها خالق هستی نماز

عشق یعنی این منه دیوانه وار


کرده ام خود را فدای عشق یار




خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی
اگر دوست داشتید منو با اسم تنهاترین عشق روزگار بلینک و بهم خبر بده تا منم شما رو لینک کنم حتما
مرسی


محسن(تنهاي شب)
ساعت6:44---31 مرداد 1391
زيبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 19:43| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت