nedaieshabnam

بنده كه نباشي متكبر مي شوي

حتي در سجده هاي طولاني..........

 

مرجان سرخ

+ سلام به همه ي دوستاي خوبم

اومدم بگم يه هفته نيستم.......مي خوايم بريم مسافرت......واسه همتون دعا مي كنم.....اي واااااي اشتباه شد ......اين جمله رو نبايد مي گفتم چون مسافرتش سياحتيه......از بس دوستان از اين جمله استفاده كردن از دهن منم در رفت....

اينو گفتم يه وقت نگيد اين بي معرفت چرا بهمون سر نزد

وقتي برگشتم چاكر همتون هم هستم

ولي نميدونم يه هفته بدون نت چكار كنم.....يه سري دو روز نت نداشتم كلي گريه كردم......اينم عقله من دارم........حالا مي فهمم چرا بعضي از معتادا چرا نمي تونن ترك كنن

خداحافظ همتون 



نظرات شما عزیزان:

دخترچادری
ساعت22:47---4 آبان 1391
سلام . مطالب وبلاگت قشنگه . ممنون که به وبلاگم سرمیزنی . منم لینکت کردم .

موفق باشی

یاعلی

_________@@@@@@@@__________@@@@

________@@@________@@_____@@@@@@@

________@@___________@@__@@@______@@

________@@____________@@@__________@@

__________@@________________________@@

____@@@@@@_________@@@@@___________@@

__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@

__@@____________@@@@@@@@@_______@@

_@@____________@@@@@@@@@@_____@@

_@@____________@@@@@@@@@___@@@

_@@@___________@@@@@@@______@@

__@@@@__________@@@@@________@@

____@@@@@@_______________________@@

_________@@_________________________@@

________@@___________@@___________@@

________@@@_______@@@@@@@@@@@

_________@@@_____@@@_@@@@@@@

__________@@@@@@@

___________@@@@@_@

____________________@

____________________@

_____________________@

______________________@

______________________@____@@@

______________@@@@__@__@_____@

_____________@_______@@@___@@

________________@@@____@__@@

_______________________@

______________________@

_____________________@


پاسخ:مرسي عزيزم


جامانده...
ساعت20:08---21 شهريور 1391
به پیش آور دو دست خالی را

ببینم چشم های خیست آیا گفته ای دارند؟

بخوان مرا... بگردان قبله ات را سوی من... اینک وضویی کن

خجالت میکشی از من... بگو، جز من کسی دیگر نمی فهمد

به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است

شروع کن، یک قدم با تو.... تمام گامهای مانده اش با من


Mr.Saeed
ساعت15:11---16 شهريور 1391
تو کجایی‌ سهراب ؟ ! ... تو کجایی‌ سهراب ؟ آب را گل کردند.....چشم ها را بستند و چه با دل کردند......وای سهراب کجایی‌ آخر ؟!! ....زخمها بر دلِ عاشق کردند.....خون به چشمِ شقایق کردند...«» تو کجایی‌ سهراب ؟ ...که همین نزدیکی عشق را دار زدند «» همه جا سایهٔ دیوار زدند «» ای سهراب کجایی‌ که ببینی...حالِ دلِ خوش ...مثقالی است.......دلِ خوش سیری چند ؟ .......صبرکن سهراب ...! ....قایقت جا دارد ...


محسن(تنهاي شب)
ساعت8:58---15 شهريور 1391
پایان ماجرای دل و عشق روشن است ا ی قایق شکسته به دریا خوش آمدی

دختر آریایی
ساعت23:06---14 شهريور 1391
خـــــــــــــوش بگذره

ماریا
ساعت14:16---13 شهريور 1391
خوش بگذره عزیزم

محمد امین
ساعت11:45---13 شهريور 1391
سلام
به سلامت
خوش بگذره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,| ساعت 1:23| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت